Bentley SELECT előfizetési program szolgáltatásai

Rugalmas licenszelés

 

Mobil licenszek Mobil licenszek használata laptopon vagy egyéb mobil eszközön, korlátozott ideig
Otthoni licenszek Lehetőség a cég alkalmazottainak arra, hogy kereskedelmi szoftvereket otthoni gépekre telepítsenek
Szoftverfrissítés Szoftverfrissítés új és köztes verziókra minden további költség nélkül
Béta verzió Részvételi lehetőség a béta kiadású szoftverek tesztelésében
Felhasználói segédanyagok csak előfizetőknek Praktikus segédeszközök, könyvtárak elérése és használata csak előfizetéssel rendelkező ügyfelek részére
Országos szintű licensz csomag A rendelkezésre álló licenszek korlátlan megosztása telephelyek között, egy adott országon belül
Lehetőség korábbi szoftververziók használatára Korábbi verziók letöltése és telepítése korlátozások nélkül
Licensz használati jelentés A licensz használat részleteinek és tendenciájának teljes körű elemzése
Évenkénti szoftver licensz csere (Portfolio Balancing) Évenkénti szoftver licensz csere a szoftverkínálatból, értékarányosan
7 napos próbaverziók 7 napos próbaverzió elérése a teljes kínálatból
Telepítő DVD rendelés Szoftvertelepítő DVD-k létrehozása és ingyenes kipostázása az ügyfélhez
Negyedéves licenszek (Quarterly Term License – QTL) Plusz licenszek használata negyedéves alapon, termékvásárlási díj nélkül
Ingyenes szoftverek Ingyenes segédprogramok, melyek egyszerűsítik a csapatmunkát és növelik cége hatékonyságát

 

Terméktámogatás előnyei

 

Technikai támogatás emailben Technikai segítségnyújtás emailen keresztül
Technikai támogatás webes felületen Technikai támogatás nyújtása web alapú eszközök segítségével
Támogatási segédeszközök Online tudásbázis, gyakran feltett kérdések és tippek elérése
Internetes bejelentő felület - Service Ticket Manager A bejelentett probléma adatainak teljes körű nyomon követése online felületen
Online közösségi felület Online közösségi oldalak és a hivatalos fórum használata, hogy a tapasztalt felhasználók megosszák egymással tudásukat
Technikai támogatás telefonon Technikai segítségnyújtás telefonon keresztül
Korlátlan hozzáférés a cégen belül Technikai támogatás elérhető minden dolgozónak a cégen belül
Közvetlen fejlesztői támogatás Szoftverfejlesztők közvetlen elérése a technikai támogatás során
Technikai támogatás chat szoftverekkel Technikai segítségnyújtás azonnali üzenetváltás segítségével
Elsőrangú reagálási idő Problémák megoldása kiemelkedően gyors reakcióidővel, a sürgős esetek elsőbbségének biztosítása
Lépcsőzetes menedzsment A probléma témájának megfelelő szakértő segítsége
24/7/365 támogatás Technikai támogatás az év bármely napján, 24 órában
Technikai támogatás távoli eléréssel Technikai segítségnyújtás távoli elérés segítségével

 

Oktatási előnyök

 

Web alapú oktatási anyagok Multimédiás oktatási anyagok a legjobb technikákról és az újdonságokról
Technikai webinárok Részvétel technikai webinárokon, melyek egy előre megadott specifikus témára fókuszálnak csak

 

Licensz és felhasználókezelés

 

Online felhasználókezelés Online felhasználókezelése az ügyfél által megadott rendszergazda által
Online licenszkezelés Licenszek teljes körű online kezelése, beleértve a telephelyek között szétosztást és korlátozásokat is
Hozzáférési jogok kezelése Felhasználói profilok megváltoztatása, és önálló eszközök a hozzáférési szintek kezelésére

 

A Bentley SELECT előfizetési program irányelvei

  • A SELECT előfizetés automatikusan megújul
  • Ingyenes hálózati licensz
  • A szoftverfrissítések csak előfizetőknek érhetőek el
  • Hálózati licensz csak előfizetőknek érhető el
  • A licenszkezelő alklamazás segítségével korlátlan számú alkalmazott használhatja a szoftver licenszeket