ServiceNow
A Bentley Systems 2023. május 4-től
megújította az online műszaki támogató szolgáltatását
A Bentley Systems 2023. május 4-től megújította az online műszaki támogató szolgáltatását és a HD Service Request Manager (SRM) portálról a ServiceNow (SN) portálra tért át.
Az új ServiceNow szolgáltatást egy URL-címen lehet megnyitni: https://bentleysystems.service-now.com
A ServiceNow portál természetesen elérhető CONNECT Center-en (https://connect.bentley.com) és a https://www.bentley.com/ -on keresztül is.
Kérjük, ossza meg ezt az új oldalt az összes Bentley szoftvert használó kollégájával.
2023. május 4-től új Service Request kérelmet csak a https://bentleysystems.service-now.com oldalról lehet indítani a megfelelő ügykör kiválasztása után.
A folyamatban lévő ügyek – lezáratlan Service Request-ek – automatikusan migrálásra kerültek a ServiceNow oldalra. A felhasználók a ServiceNow-ba való bejelentkezéskor az ügyportálon látni fogják ezeket az áttelepített SR-eket is.
A korábban indított és lezárt kérelmeket a View legacy Service Requests in Service Requests Manager here menü alatt lehet megtekinteni.
Az új portálon további szolgáltatásokat is elérhet:
- kérdéseket posztolhat a Bentley Communities oldalán
(Ask Bentley Communities) - válaszokat és megoldásokat kereshet Bentley Communities oldalán
(Search Knowledge Base) - ellenőrizheti a szolgáltatás-kimaradásokat
(Check for Services Outages)
További információk és oktató videók az új portál működésével kapcsolatban alábbi linkekre kattintva elérhetőek:
- Navigálás az új portálon
- Felhasználói kézikönyv
- Oktatási videók a portál használatáról
- Bentley Support portal video
- Regisztrált felhasználói beállítások: Licensing, Cloud and Web Services