ServiceNow

A Bentley Systems 2023. május 4-től

megújította az online műszaki támogató szolgáltatását

 

A Bentley Systems 2023. május 4-től megújította az online műszaki támogató szolgáltatását és a HD Service Request Manager (SRM) portálról a ServiceNow (SN) portálra tért át.

Az új ServiceNow szolgáltatást egy URL-címen lehet megnyitni: https://bentleysystems.service-now.com

 

A ServiceNow portál természetesen elérhető CONNECT Center-en (https://connect.bentley.com) és a https://www.bentley.com/  -on keresztül is.

 

Kérjük, ossza meg ezt az új oldalt az összes Bentley szoftvert használó kollégájával.

 

2023. május 4-től új Service Request kérelmet csak a  https://bentleysystems.service-now.com oldalról lehet indítani a megfelelő ügykör kiválasztása után.

A folyamatban lévő ügyek – lezáratlan  Service Request-ek – automatikusan migrálásra kerültek a  ServiceNow oldalra. A felhasználók a ServiceNow-ba való bejelentkezéskor az ügyportálon látni fogják ezeket az áttelepített SR-eket is.

A korábban indított és lezárt kérelmeket a View legacy Service Requests in Service Requests Manager here menü alatt lehet megtekinteni.

 

Az új portálon további szolgáltatásokat is elérhet:

  • kérdéseket posztolhat a Bentley Communities oldalán
      (Ask Bentley Communities)
  • válaszokat és megoldásokat kereshet Bentley Communities oldalán
      (Search Knowledge Base)
  • ellenőrizheti a szolgáltatás-kimaradásokat
      (Check for Services Outages)


További információk és oktató videók az új portál működésével kapcsolatban alábbi linkekre kattintva elérhetőek: