Tervezés Támogató Rendszer (TTR)

Projekt támogatás, dokumentum kezelés

A közepes, valamint nagyobb volumenű, számos tervező és műszaki munkatárs együttműködését igénylő tervezési projektek általános problémája a projekt során keletkező nagyszámú műszaki dokumentum áttekinthető, követhető kezelése. A Tervezés Támogató Rendszer (TTR) biztosítja a rajzi állományok szerkesztésének nyomon követését, a rajzi dokumentumok legfrissebb változatának rendelkezésre állását. A munka során elkészülő tervezési szakaszok önálló verziószám alatt kerülnek tárolásra, így a tervváltozatok kialakulása lépésről-lépésre nyomon követhető. A rossz állományba történő szerkesztés kiküszöbölésével elkerülhetővé válnak a fölösleges munkavégzések.

A TTR támogatja a különböző projektekben használt dokumentum típusok egységes, céges rendszerben történő kezelését. Megkönnyíti az esetenként több ezer dokumentum közötti keresést, szűrést, akár a rajzon belüli elemek alapján is. Objektum kezelő funkciója lehetővé teszi egyes rajzelemekhez tetszőleges számú leíró adat rendelését. Az objektumok leíró adatai a rajzokon feliratként megjeleníthetők, szerkeszthetők.

A TTR biztosítja a projektben szereplő objektumok teljes nyilvántartását és rajzi megjelenítésének ellenőrzését. Ennek köszönhetően a teljes projekten végigvezetett javítások, módosítások részben automatizálhatók és megbízhatóan ellenőrizhetők.

A TTR számos egyéb hasznos segítséget biztosít a tervező kollektíváknak a hibátlan leadási munkarészek határidőre történő elkészítéséhez.

 

Kérjük, jelezzék részünkre, amennyiben igénybe szeretnék venni a rendszer nyújtotta lehetőségeket.